Tunga steg

Det var med tunga steg jag gick från bilen idag efter jobbet.

Idag öppnade jag dagis och var på plats 05.50 men själv hoppade jag ur sängen betydligt tidigare, närmare bestämt 04.20! Det är inte roligt att kliva upp så tidigt. Jag kände mig som en tjuv om natten när jag gick till bilen kvart över fem.

Jobbdagen har varit bra men jag var trött när jag kom hem efter 12 idag. Så nu har jag vilat, eller ja, sovit rättare sagt. Fasen va gött det är att somna i soffan. Så nu är det snart middag och sen lite slappish framför teven tror jag. Inte många knop här inte...hehe. Kanske en sväng till Nina eller om hon kommer hit...det vet jag inte. Det är ju Top Model juh!

Nä, nu får Anders komma hem från sitt fotograferande! Tycker det är dags för middag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback