På promenad genom stan

Efter dagens dos av Hem till gården begav jag mig ut på en promenad. Jag körde in mot stan och gick där istället. Det är lite roligare än att gå runt där vi bor. Hade musik i öronen och vinden i håret. Det var riktigt härligt! Jag gick vid vattnet och jag skulle verkligen inte kunna tänka mig att bo i inlandet utan närhet till havet. Usch och fy!

Sen lite handling och så hem igen. Skönt att komma ut lite. Blir lätt att man bara sitter inne dessvärre.

Nu ska jag surfa runt och se om det finns några jobb att söka. Nåt borde jag ju få tycker jag..men det verkar trögt just nu! *suckar* Jaja...det måste ju lossna nån gång. Så oduglig är jag väl inte??

Jajja..ikväll drar Idol igång igen och det tänkte jag se. Alla tondöva idioter som går dit och tror dom kan sjunga. Har dom ingen vänlig själ i sin omgivning som kan tala om för dom att dom inte kan sjunga? Men nej, då, låt dom bli förnedrade i TV så man kan skratta åt dom! :-) Men det blir ju underhållning till oss andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback