Nu känns det helt klart!

Nu känns det som om jag kan skriva det utan att känna oro!

Jag har fått jobb och denna gång som förskollärare! Det känns riktigt roligt och det ska bli en välda utmaning men framför allt riktigt roligt att jobba igen! :-) *tjoho och jippie*

I måndags var jag på intervju och fick veta samma dag att jag fått jobbet. Jag skulle egentligen börjat 1 oktober men igår frågade dom om jag kunde börja redan på måndag och det var naturligtvis inga problem för mig. Jag ville ju börja tidigare! =) Igår bestämdes min lön och idag fick jag veta mitt schema så allt känns så himla himla bra just nu! en stor lättnad infinner sig. Skönt att slippa oron hur räkningar ska betalas osv.

Och mitt schema känns riktigt bra. Har faktiskt sovmorgon på måndagar, kan det bli bättre? ;-)

Så idag är min sista lediga dag på ganska länge nu. Känns bra men samtidigt lite trist. Hur ska jag nu få veta hur det går i Hem till gården?? Min favvoserie nr 1! Men jag får väl googla mig fram eller så! Jag överlever nog.

Imorron blir det som sagt IKEA, om inte Nina har däckat i sin förkylning. Men jag hoppas det blir av!

Sen hade det varit roligt att gå på bio...men jag vet ju att pengar är ju ingen direkt lyxvara här i hushållet så det får kanske vänta till sen. Jaja, dagens i-landsproblem liksom!

Nu, lunch och Hem till gården!

Behöver jag tillägga att jag är riktigt riktigt riktigt glad! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback