Mästaren

Måste ju få skryta lite om mina bowlingframgångar igår.

Ojoj va stryk dom andra fick! *moahaha* (lika förskynt som vanligt!)


Det var ju ett tag sen vi bowlade, nån gång i våras tror jag. Och då gick det inte så där jättebra men jag kom över 100 på bägge serierna.

Nu var det en ny hall och nya klot. Hittade ett som var riktigt bra faktiskt.

Första serien är ju alltid lite annorlunda..man liksom känner sig fram. Men det kändes bra att börja hela tävlingen med en strike. Yes, that felt goood!

På första serien blev det 141 poäng och på andra 164. Jag är riktigt nöjd, 305 på två serier.

Killarna tyckte det inte var så kul att få stryk kanske men va tusan....det var riktigt kul! Nina kämpade på bra trots två bakåtkast! Men det bjöd hon på! :-)

Nina gav mig även ett bowlingnamn, Barry with boobs! Och det passar ju ganska bra! Bowlingen ligger nog i generna!

Idag blir det konstutställning (eller en konstig utställning!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback