Livstid

Det är boken som har funnits i mina öron de senaste dagarna. Riktigt lyxigt att ha någon som läser för en. Är det kanske därför ljudböcker har blivit så poppis? Man minns när man var liten och föräldrarna läste sagobok för en och man låg bara och lyssnade och såg karaktärerna framför sig. Är det ett sånt tillstånd man vill tillbaka till? Att bli läst för och själv slappna av och låta hjärnan koppla av?

Vad det än må bero på tycker jag det är väldigt trevligt! Men det är avgörande vem som läser boken. Katarina Everlöf läste "Livstid" och gjorde det riktigt bra. Snacka om bra inlevelse. Längtar till nästa bok, hoppas hon läser in den också. Det finns tydligen en direkt fortsättning och den vill jag gärna läsa eller lyssna på så fort som möjligt!

Nu fixar jag in en annan bok på Mp3n och jag hoppas den ska vara bra. "Blocket" av Karin Wahlberg. Det fanns inte så himla många Mp3 böcker men jag gillar ju deckare så den här ska nog vara bra. Den stod ju med på kurslitteraturen så, plus i kanten till mig!

Idag har varit en sisådär dag. Ingen höjdare men jag har fått en hel del gjort. Så, här är listan!

* Att jag pallrade mig ut på min morgonpromenad
* Diskade och gjorde det superfint i köket
* Att få lägga sig i en renbäddad säng och sniffa in doften av nytvättat

Så, dags att krypa ner. Imorron blir en lite spännande dag. Jag har en viktig upphämtning att göra.... som kommer att glädja någon väldigt mycket. Hur mycket vet vi på måndag! *hihi*

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kurslitteratur? Vad ska du läsa för kurs? :) Kanin bra! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback