Kvälla

Har kollat på Idol och på Gardell. Den sistnämnde var mycket bättre! Lockade till några skratt...snacka om att bjuda på sig själv...och Mark!

Idol var väl så där...det känns som om Sverige har fått fram dom så kallade idolerna. Bottenskrapet återstår liksom. Det var vid några tillfällen jag bytte kanal för att det blev så himla pinsamt. Har folk ingen självuppfattning? Och hon stackarn som blivit ditlockad av sin musiklärare! Sa han det bara för att vara snäll eller för att hon råkade sjunga bäst av alla 16-åringar på just den skolan? Herregud! Alla kan inte bli artister för det är få som lyckas.
Jag tänkte på alla som stod utanför...hur många har en rimlig chans att bli stor? Sen tycker jag det är större chans om man skriver eget material och inte sjunger nån annans låtar. En riktigt singer-songwriter. Ja, alla har vi åsikter om detta spektakel! Roligt att se men tur att man kan byta kanal ibland när det blir för outhärdligt!

Snart dags för SATC som vanligt nu på kvällarna. En riktigt god vana. Men igår var jag riktigt trött innan det var slut...det är ju ett gott tecken att man är trött på kvällnarna och inte kan stanna uppe hur länge som helst. Dygnet blir ju helt knas.

Imorron bär det av till flyget och hämta Ninas kompis. det får jag bara inte glömma, *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback