Imorron får jag veta

Ja, då kommer lite mer specifik information om det kommande roliga. *tihi*

dagen har varit bra. Sett hela två Beck-filmer, mycket trevligt tidsfördriv. Men jag tycker dom är allt lite spännande så jag föredrar att se dom i fullt dagsljus! *haha* Så ingen ikväll alltså.

Har sett ännu ett Top Model. Råkade få veta vem som vinner. Fan, det vill ju inte jag veta. Men men, det ska bli spännande att se vem som kommer till final med ....., henne!

Imorron blir det att baka lite bröd och förbereda sig mentalt inför IKEA på lördag och det faktum att jag bara ska köpa ljus och inget annat. Nina ska däremot handla betydligt mer men jag ska bara handla ljus, värmeljus och kronljus! Och jag får inte handla nåt mer. Jag har ju typ inga pengar! :-( *buhu*

Men, snart sova och imorron bitti är det dags för prommis igen! *tjoho*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback