Första dagen!

Då var första dagen på nya jobbet avklarad och det känns riktigt bra.

Det var väldigt många sjuka idag och bara 6 barn på hela förskolan så jag fick en mjukstart kan man lungt säga. En klar fördel tycker jag då jag hinner lära känna några barn åt gången. Det är ju en hel del namn man ska minnas!

På eftermiddagen var vi ute en stund men det började regna ganska mycket så vi gick in igen. Lite mysigare inne än ute i spöregn.

Det enda nackdelen är väl att det ligger lite långt ut och det tar ca 30 min att köra. Tyvärr kan jag nog inte samåka med någon men men...det får väl gå. Det är ganska skönt att köra bil själv och skråla högt till radion men samtidigt är det inte lika roligt att tanka så himla ofta men men...!

Ikväll har det varit vila...jag somnade lite på soffan...oopps! Snart ska vi se "I ditt ansikte". Ska bli spännandet att se vart han ska ikväll och om det är lika kul som sist. Det kan ju finnas en möjlighet att jag somnar innan. Det har ju hänt innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback