En speciell helg

Helgen har varit väldigt speciell. Väldigt rolig och vi har hittat på en hel del men samtidigt har jag funderat otroligt mycket. Och det har varit djupa grejer också. Har börjat gråta ibland.

Men det är inget med mig och älsklingen eller så. Vi har det bara finfin ihop! =)

Men ibland behöver jag fundera och då gör jag det ordentligt. Det är som om hjärnan behöver sig en omgång av funderingar och en ordentlig genomkörare. Och det känns faktiskt bra. Trots att det jag fruktade mest hände lika fullt. Jag lider verkligen med dig vännen! Önskar jag kunde göra nåt!

Igår var vi taxi åt våra vänner vars bil har gått sönder vi vi körde dom till Coop så dom fick storhandla och jisses va mat dom handlade! =) Nu har dom mat så dom klarar sig ett bra tag framöver! Sen blev vi bjudna på middag hemma hos dom och det var riktigt gott och trevligt. Sen blev det lite filmtittande också. En klassisker, Ghost. :-)

Idag har varit lite lugnare. Vart hos Nina som fyller år men hon var mest bakis, haha! Men det var trevligt iaf! LIte att skratta åt! :-)

Nu sitter och åter och funderar och lyssnar på Coldplay på youtube....bra musik det där! Passar bra till hur jag tänker och känner just nu. Lite lagom deppigt!

En speciell helg läggs till handlingarna. Det har varit bra på dom flesta vis.... jag har lärt mig massor!

Imorron börjar en spännande vecka på jobbet. Hoppas jag får lite struktur på hela verksamheten så här andra veckan. Men det känns bra. Väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu är det ju dags att uppdatera =)

2008-10-13 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback