Dagens låt

Dagen har varit bra på alla sätt och vis. Skönt med sånna dagar!

Jag kollar på "Singelmammor" på SVT och den serien gillar jag skarpt! Jag blir så fängslad av deras livsöden och lille Silas är ju bara för söt! :-) I slutet av det senaste programmet spelades "Lean on me" med Bill Withers. Den låten var så himla stark och bra och passade utmärkt in i programmet på slutet. Jag hade aldrig hört låten så idag googlade jag och lyssnade på youtube och blev helt kär!!! Låten är helt underbar! Jag har vid det här laget hört den säkert 30 gånger....och texten sitter där sedan länge. Jag sjönd den i duschen, när jag bakade, när jag gick till Nina, när jag såg Top Model 10. Ja, typ hela tiden!

Så, gå in på youtube och lyssna. Helt underbar! Kul att hitta nygamla låtar! (Jag vet inte hur man länkar från youtube, hehe)

I övrig har dagen varit lite av en bakdag. Två sorter blev det, chokladsnitt och kokosrutor med choklad. Temat för dagen var nog choklad tror jag! :-) Men det blev smaskigt! Jag hade med mig lite kakor till Nina så vi mumsade gott när vi såg Top Model. Det ska bli en underhållande säsong. Sen såg vi även "Vem kan slå Filip och Fredrik"  och det var riktigt underhållande. Många goa skratt blev det. Och Oldsberg, kan man tycka illa om den mannen?? Nej! Snacka om härlig!

Nu blir det sova snart och hoppas på en bra dag imorron me! :-)

Tre bästa sakerna med dagen:

* Min morgonpromenad
* Att bakningen blev lyckad trots allt
* Att Top Model börjat igen!


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback