Trötter

Ett kort kvällsinlägg.

Idag var en tung dag på jobbet. Var redo att sova när jag var på väg. Vet inte varför jag varit så trött i dag. Hoppas INTE det är scharlakanfeber på gång för då blir jag irri. Har inte tid att vara sjuk nu!

Men dagen gick ändå okej. Allt blev gjort som skulle göras.

Eftermiddagen och kvällen har gått i tvätten och telefonens tecken. Pratat med folk till höger och vänster..eller folk och folk...min kompis, med brorsan, med mamma, med Anders mamma.....ja, det var nog alla. Så nu ska munnen vila lite och sova istället. Jag öppnar ju imorron så det gäller att få sina sömntimmar.

Onsdag imorron....känns bra. Ska iväg på stan en sväng och beställa lite t-shirts med foton på. Hoppas nu dom hinner komma i tid bara. Men dom sa en vecka så...*håller tummarna*

Lite mer presentshopping blir det till helgen. Då har ju lönen kommit! *tjoho*

Nä, dags för lite korsord och Karlavagnen och sen sova....sova sova sova säng säng säng! :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback