Stieg Larsson

Just nu lyssnar jag på "Män som hatar kvinnor" på cd-bok.

Jag har svårt att läsa böcker, vet inte varför men jag slappnar inte av utan ser det som nåt jobbigt. Men som cd-bok är det perfekt. Nån som läser för mig!

Reine Brynolfsson läser och läser på ett bra sätt. Jag trivs i hans sällskap.

Dagen har gått i lugnets tecken tycker jag. Var på vårdcentralen imorse och fick veta att det inte var streptokocker iaf...vilket var skönt. Men jag är inte direkt pigg nu men det går mot bättre tider. Jag blir inte sämre iaf utan bättre så på onsdag ska jag vara fit och fight...det hoppas jag verkligen.

Imorron ska jag försöka mig på att ta en kortare promenad. Försöka komma igång igen och få lite ny luft i lungorna. Det kan ju hjälpa på traven. :-)

Nä, nu ska jag lyssna vidare och sen sova. Bidde inget Karlavagenen ikväll....får ta igen det imorron! *haha*

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback