Sötnos

Igår var en riktigt trist sjukdag med ett enda undantag.

Vi var ju egentligen bortbjudna på middag men jag kunde dessvärre inte följa med men Anders gick vilket jag insisterade på. Varför ska han stita hemma och titta på mig när jag ligger sjuk i soffan?

Innan han for dit var han och köpte en pizza till mig då jag inte orkade göra någon mat. Men förutom pizzan kom han hem med bananer och en kordordstidning. Den sistnämnda blev jag riktigt glad för! Lite underhållning för den sjuke, perfekt!

Så jag korsordade lite och kollade på teve. Det blir ju långtråkigt i längden och bara ligga men vad ska man göra. Det finns inte ork till så mycket mer än så. Jag dricker och snyter mig om vart annat....men, jag kommer ha en toppenhelg nästa helg iaf! =)

Idag har det varit samma visa, vila i soffan, dricka och snyta. Och lite hosta också faktiskt. Ett nytt inslag....ett tråkigt dock.

Jaja.... det blir en tv-kväll med Anders i afton.... hoppas bara jag inte har smittat honom!

Såg just reprisen av "Bonde söker fru"...ja, vad ska man säga? *haha* Det är ju komedi på hög nivå!  Vem ställer upp på sånt egentligen?!  Skulle nån av er tänka sig att söka???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback