Sjuk

Yes box. Då ligger man nerbäddad i känner sig allmänt risig. Fan, jag har ju inte tid att vara sjuk men huvudsaken är ju att jag bli frisk tills på fredag. Så okej, bättre nu än nästa helg!

Kände av det redan igår morse men jag gick till jobbet ändå. Det gick väldigt bra att jobba. När jag kom hem sov jag på soffan från ca 16 - 19 och sen var halsen igensvullen. Det känns som en klassisk halsfluss men det är för tidigt att åka till läkaren och testa...måste gå 2-3 dagar först. Så, om jag mår så här på måndag åker jag dit.

Dagen kommer bestå av att ligga i soffan, kolla på teve, äta alvedon och halstabletter och dricka jucie. Och kanske sova lite. Jippie! jag som hade sett framemot en shoppingdag och fika med Nina men tji fick jag! Och vi var ju bjudna på middag hos Ella och Peter ikväll. Jäkla typiskt!

Jaja..men bara jag blir frisk till torsdag...då är jag nöjd!

*host och harkel*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback