Onsdag - check!

Mitten på veckan..onsdag. Och den är redan över. Iaf för mig för nu är det sovdags. Veckorna bara flyger fram!

Idag var det tidig uppstigning men det gick bra. Jag slutade tidigt och var en sväng på stan. Jag skulle ju inte alls handla nåt men det bidde lite kläder. På rean till och med så det blev inte så farligt dyrt...tack och lov! Nåt nytt till Afterworken på fredag iaf.

Sen idag bokade jag biljetter till Oslo. *tjoho* Shit va kul det ska bli! Jag åker över helgen och får fira min lilla älskling där borta. Fast, han har ju blivit ganska stor nu. Tiden går och han bli äldre...men inte jag! ;-)

Kollade lite på Bonde Söker Fru....tycker det är rätt pinsamt! Många är riktigt osociala och vet inte hur dom ska bete sig bland folk. För visst ställer man sig upp när det kommer in en okänd människa i rummet? Jaja...det störde jag mig på iaf!

Imorron torsdag.... en dag närmare helgen. :-) Men jag har inget emot att jobba...bara att kliva upp tidigt på morgonen!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback