Ljuvlig höstdag!

Vilken underbar dag idag!

Imorse när jag gick till bilen för att köra iväg, så där strax efter 07 var det en vacker klar månskärva mot en mörk morgonhimmel. Jag såg upp mot månen och log för mig själv. Jag kände att det här skulle bli en bra dag.
Torsdagar är utedag på jobbet så vi drog ut alla söta barn och gick en skogpromenad med dom. Det var helt underbart fint med alla vackra höstfärger. Jag stornjöt. Tänk att få gå så här och få betalt på köpet! Helt otroligt! :-)




Den stunden ute gav mig en stor kick som gjorde att eftermiddagens jobb flöt på och helt plötsligt var jag på väg hem.

Sånna här dagar gör att man orkar med dom lite tyngre, som gårdagen exempelvis. Idag känns det mycket lättare...allt känns lättare! =)

Kvällen kommer nog bli lugn och mysig...hoppas jag. Jag har goda föraningar om helgen. På lördag ska vi till våra vänner på en trevlig middag....sen ska jag en sväng på stan på lördag tror jag...om lönen kommit då vill säga! ;-) Kanske en fika med Nina....ett trevligt lördagsnöje!

Sen har jag beställt Oscars present också...hoppas nu att den kommer i tid! Men mer än en vecka ska det väl inte ta??

Så, nu ska jag sätta mig och snicksnacka lite med Anders innan Madde kommer och dom ska jobba med skolarbete.



Ungefär så här såg min måne ut i morse. Men den har skarpare och klarare på nåt sätt. Otroligt vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback