Kvällen

Dagen har gått snabbt och det är redan kväll och bäcksvart ute. När hände det då?

Jag har min aning om när det kunde ha hänt.... *tihi*

Men det har varit en okej dag...det känns lite bättre nu i afton men jag hoppas verkligen det kommer gå bra att jobba imorron. Helst vill jag bara ligga hemma men det går ju inte. Jag får ta en lugn dag imorron....så lungt man kan! Det är ju möte på kvällen så det blir en lång dag.

Anders hade en härlig promenad ute idag...han verkade nöjd när han kom hem. Vi käkade lite rester från igår, skönt att slippa laga mat.

Snart dags för en kopp te tror jag. Nått gott och grönt.

Svårt att räkna upp tre bra saker med idag men jag ska försöka

* Att vi slapp laga middag och kunde värma gårdagens rester
* Samtalet med Anders B, han är alltid så trevlig
* Att få vara lite själv på dagen, egentid betyder mycket

jasi...imorron v 43....snart får jag åka till Oslo! *tjoho*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback