Jasi

Då var man hemma igen och filmen var riktigt bra. Eller som Nina sa, för att vara en svensk film var den riktigt bra! Och jag instämmer. Man kan ju säga att dom använt sina miljoner på ett bra sätt iaf! Det var snygga scener och kläder. Jag vill också ha lika långt och fint hår som "Cecilia" ....långt och lagomt vågigt. Och sen få sätta upp det i snygga flätbullar. Borde bli snuskigt rik så jag också kan göra så och ha en personlig frisör varje dag. ;-)

Och nu tänkte jag komma till den mer lite ytliga delen! ;-)

Sen var det ju Arn....det är nåt speciellt med skitiga killar som gör dom himla sexiga, eller hur? Jag tycker förvisso att Joakim Nätterqvist ser väldigt bra ut som "vanligt" också men när han är skitig, arg och krigisk men på ett snällt sätt så ja...det är nåt speciellt med det! Titta bara på Aragon i "Sagan om Ringen". Viggo Mortensen ser ju också bättre ut med långt hår, skägg och lite smuts i ansiktet än när han är nyrakad och nyduschad! ;-)

      



                 

(Bilderna lånade jag från google.se)


Ja, lite måste man få dregla! ;-P

Men filmen var riktig bra. Kul med en svensk storsatsning. Hade varit kul att se båda efter varandra....för jag har ju sett den första men det var ju ett tag sen så jag hade inte riktigt koll på alla detaljer. :-) 

Jaja...dags att snart sova lite. För imorron är det ju fredag, inte idag, som en vänlig läsare påpekat! Tack Madde! :-)

Imorron är det Afterwork med jobbet. Ska bli roligt. =)




                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback