DH

Det bidde såklart Desperate Housewives....till och med Anders kollade lite. Nu är det allt spännande! Gillar den serien skarpt faktiskt. Men Maynard....inget vackert namn men en vacker tanke bakom! =)

Han kollade även på debatten mellan Sahlin och Reinfeldt...jag lyssnade lite bara. Orkar inte med massa politiktjafs. Det är ju inte val än på ett tag och redan är dom i startgroparna och fajtas. Men jag hoppas ju att flipp-flopp-Feffe inte får fortsätta styra landet till nya djupa dalar. nej, upp till bergens toppar tack! Men nån i röd jacka som går först!

Ja, dags att sova nu. Fick nya numret av Glamour med posten idag så den ska sprättas nu och så blir det nog lite Karlavagnen som vanligt. Ett väldigt behagligt program. Okej, fett med pensionärsvarning kanske men skit i det! Det är intressant! Hmm, kvällens ämne är "Då var det nära ögat" .... många egna tackar väcks då faktiskt. Men jag skulle aldrig få för mig att ringa in. Jag föredrar att lyssna på andra.

Och på tal om att lyssna....just nu lyssnar jag på Håkan Nessers bok "Picadilly Circus ligger inte i Kumla" och har bara 2 cd-skivor kvar. En mycket bra bok och Nesser läser själv vilket gör det hela betydligt bättre. Han har en otroligt fin röst...behaglig att lyssna på. Hmm, behaglig verkar vara kvällens ord! *haha*

De tre bästa sakerna med idag då:

* Att middagen var klar, bara att värma på rester! lövly!
* Den härliga höstsolen under eftermiddagen
* Min samvaro med Håkan Nesser i bilen fram och tillbaka till jobbet. Jag längtar till imorron!

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback