Dags kanske?

Ja, det är kanske dags att uppdatera lite. Som vissa redan har påtalat! :-)

Har varit oinspirerad att skriva. Vet inte vad jag ska skriva om...vad ni som läser vi läsa om. Ja, frågorna har varit många så därför har det bara runnit ut i sanden. Så kan det gå!

Men, jag jobbar på som vanligt och trivs väldigt bra. Barnen är så söta och jag nästan längtar efter att gå till jobbet.

Snart är det dags för middag här. Anders är duktig och dammsuger nu så snart ska spisen få sig en omgång...och ge oss lite mat. Var förbi ett bageri på hemvägen så det blir te och en god bulle ikväll. Lite lyx på en tisdag måste man ju få ha. Men det blir en tidig kväll för mig...jag öppnar ju imorron. Så klockan ringer tidigt....väldigt tidigt imorron! =)

Kvällens TV-tips är
* Desperate Housewives

Sen tänkte jag kanske kolla in nya säsgongen av Äntligen hemma. Men, Anders ska säkert se nåt på SVT2 så...ja, får väl se vem som vinner det slaget. Sen, är ju inte jag vaken så mycket senare än 22...så att avsluta dagen med DH är ju ganska nice.

Jasi...dags för middagslagning då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback