Bra, bättre och bäst!

Nu börjar jag känna mig som en människa igen. Penicillinet gör verkligen underverk. :-)
Idag har jag orkat med att laga mat och vara allmänt uppe och gå. Tidigare har jag vilat mest och inte haft några krafter kvar. Hade tänkt mig en promenad men vädret har varit så tråkigt...ösregn och blåst hela dagen. Men jag lär ju ta igen det under helgen iaf!

Ska bli så roligt att åka till Oslo igen. Paketen är inslagna och jag ska snart börja packa väskan. Tydligen har dom fått lite snö så det gäller att ta med sig varma kläder. Och jag har letat fram vinterskorna....kan ju vara bra att ha annat än gympadojjor.

Ja, det blir väl en uppdatering efter helgen antar jag. Ha en fin helg ni som läser! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback