The return!

Ja, nu var det några dagar sedan sist. Vad har hänt?

Tja, jag har varit i Oslo över helgen och besökt familjen vilket var helt underbart roligt!! Barnen har blivit så stora och jag trivs så bra i famlijen där. Sen var det kalas för "lille" Oscar och det var kul att återse familjens släkt och vänner. Det är så klart alltid trist att åka därifrån men jag fick många och långa kramar av barnen! Det värmde gott i Oslokylan!
För ja, det var ju snö där! Helt fantastiskt att få se snö i november! Och det var minusgrader, skithärligt! :-)

Igår var första dagen på jobbet på väldigt länge. Det var väldigt roligt att vara tillbaka och jag har saknat jobbet! Nu SKA jag INTE bli sjuk nåt mer. Det får bara inte hända! Jag vill ju jobba!

Ikväll har jag sprättat Sex and the City-boxen och sett första avsnittet. Jag har ju en hel del avsnitt kvar att se men det gör inget. Det är ett angenämt "problem". :-)

Redan torsdag imorron. Härligt!

Sen håller jag tummarna hårt för vissa saker...jag vill vill vill vill så väldigt mycket! :-D

Nu, lite te tror jag....tillsammans med älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback