Stieg Larssons underbara värld!

Jag har just tagit del av den första av hans böcker, "Män som hatar kvinnor". Det känns som om jag är nästan den sista som har läst den boken. Eller, jag lyssnade på CD-bok vilket var en angenäm upplevelse. Reine Brynolfsson läste på ett väldigt bra sätt. Jag har lyssnat till och från jobbet varje dag nu i ett antal veckor. Idag var första dagen utan Reine och det kändes tomt. Jag började på en ny bok men den var inte alls i samma klass och uppläsaren var inte alls lika bra.

Jag har ställt mig på kö på bibblan för "Flickan som lekte med elden" men den får jag inte förrän i slutet av november. Så det kommer bli många turer fram och tillbaka där saknaden av Reines röst och Stiegs bok kommer vara stor. Vad ska jag göra under den tiden då???

Men jag måste säga att han skriver väldigt bra, väldigt fängslande! Jag undrar hur många gånger Reine säger "Vanger"?

Jasi...så kan det vara! Nu är det en tv-kväll som stundar. Börjar tidigt imorron så det gäller att sova tidigt.. Hoppas bara det inte blåser lika mycket inatt! Då sov jag inte bra!

Sen Desperata husfruar....utmärkt tidsfördriv!


Kommentarer
Postat av: Caroline"Lantismamman"

Javisst är den helt underbar!! Det är min äldsta dotter som tagit över den boken;-) Roligt du tittade in hos mig! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback