Varför tar allting alltid så lång tid?

Vi har temavecka på skolan vecka 22 och jag har till uppgift att fixa lite musik till en av lektionerna. Jag tänkte, att det här går ju snabbt..men ack vad jag bedrog mig. Det tog ju flera timmar!!! Jag skulle även göra ett häfte till med uppgifer till musiken...tjopptjohej...det var den söndagen det! Synd...för vädret har ju varit så fint...men när man sitter och jobbar koncentrerat vid datorn flyger tiden iväg...vart då undrar jag?!?

Så nu är jag klar, skivan är bränd och häftet är färdigt. Provet i engelska är också gjort....hoppas dom hinner med allt på lektionen! *hihi*

Så nu är det kvällen nästan....dags för duschen snart och sen sängen.

Kan det inte finnas två söndagar varje vecka? :-)

Kommentarer
Postat av: Anders

Räcker 2???



;-S



sttress sstres strres

/A

2008-05-11 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback