Tisdag - trist rubrik jo jag vet! ;-)

Tisdagen gjord. Många tankar som snurrar runt....när stannar dom av månne?

Dagen har varit väldigt hmm, omväxlande! *hehe* Man får aldrig riktigt slappna av och luta sig tillbaka utan ständigt stå på tå och ge gärnet. Tjoohoo!

Har fått lite vägledning om betygssättning. Det är verkligen inte lätt. Usch och huvva...det kan ju bli så himla fel. Och jag har gjort fel tidigare....vilket jag bittert ångrar nu. Shit!! Hur ska jag lösa det? Fan att det blev så! *arg*
Jag vill inte ha några fler gråa hår...vilket jag typ får av allt funderande fram och tillbaka. Jag kommer vara vit innan jag är 30!! *gaah* det vill jag ju inte....hårfärg here I come!

Har just legat och sovit i soffan i en timme....trodde det skulle hjälpa mot min härliga huvudvärk men icket....det känns nästan värre nu. *suck* Jag har ju inte tid att vara sjuk... :-(
Kroppen värker och huvudet dunkar - men är det inte bättre imorron så..men jag vill inte vara hemma. Jag har inte råd att vara hemma. Jag har så mycket att göra imorron. Blääää...ibland är det inte kul att vara vuxen....kan man inte få bli fem år och bara leka och ha skoj hela dagarna?? Varför får man inte det?

Ja, nu ska jag fundera en sväng till på betygen innan jag ska kolla på första delfinalen av Eurovision Song Contest!!! :-D Men jag är nog för trött att se hela....*haha* Får väl se vilka som går vidare i morgondagens tidning!

Back to the grades.....that's tha shit! :-)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Låter jobbigt... Men du kommer fixa betygssättningen galant. Och snart är det ju ett välförtjänt lov :) Kramar/ Madde

2008-05-21 @ 09:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback