Söndagsblues

Gårdagen var väldigt lyckad! Trevligt sällskap och god mat samt många intressanta samtalsämnen! =)

Dagen har dock inte varit lika lyckad, allt vill sig inte liksom. Jag skulle bränna en kopia till av en skiva jag brände förra helgen men det gick inte. Provade med typ 4 olika skivor men det var fortfarande skrivfel av nåt slag. Då blev jag riktigt förbannad! Och hela dagen surnade ihop. fan att söndagar ska vara så här!??! All inspiration försvann. Jag som hade så mycket att göra....lägga upp Anders byxor, fixa inför Temaveckan, bränna CD osv. Men jag skickade ivägen jobbansökan iaf...det var ju positivt! =)

Igår fick Anders en pick-nick korg i present och vi tänkte ut och testa den lite. Fast vädret är inte det bästa...regnet liksom hänger i luften....hmm, ska man våga sig ut?

Sen har pollenfanskapet börjat ordentligt nu. *suck* Halsen kliar och jag nyser som en tok så fort jag går ut. Det är så otroligt irriterande. Jag vill slippa fanskapet snart...men man är väl fast där antar jag. Ska ha en utedag med skolan på onsdag....hur ska det gå? Jag kommer ju nysa av mig huvudet....jaja...man kanske slipper??! *hoppas hoppas*

Nä, nu ska jag kolla med Anders om vi ska ut eller inte. Det hade ju vart nice men bara det inte regnar!

Söndagsblues...ja, det finns verkligen. har varit hängig hela dagen...piss och skit. Jag vill ju njuta av mina lediga dagar inte gå runt och må piss. Då skulle jag lika gärna kunna sova hela dagen. Ja, får väl försöka rycka upp mig...om det nu går. :-(




Hoppas hoppas hoppas! :-) *håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback