Soligt med bak på schemat

Dagen har gått rasande snabbt. Det var ju inte heller fel med sovmorgon....borde man ha oftare! ;-)

Det har gått rätt bra idag...vissa mer negativa än andra vilket är trist.

Sitter just nu i telefonkö till OKQ8 då vi ska beställa ett nytt kort...ojoj, nu är jag "redan" nr 10!! Det går framåt i alla fall. Sen blir det lite handling för veckan, bakning inför imorron och sen lite slappish. Det är ju massa bra på teve idag juh....Så jag vill ha klart allt innan det börjar kl 20.

Ojoj, nummer 9! =)

Det var riktigt varmt ute idag....blir kanske capribyxor imorron.

Älsklingen har jobbat sin första dag idag...ska bli spännande att höra allt nytt om vad han har gjort. :-) Jag är så stolt över honom! *pussa*

Oj, redan nummer 7!

Nä, nu ska jag göra annat i väntan på att komma fram...men det går ju rätt snabbt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback