Sol, shopping....slappish!

Nu är sommaren verkligen här! Shit va varmt det var nere i stan idag...trodde jag skulle flyta bort nästan. Och jag var nästan tvungen att åka ner...skulle ju hitta nåt fint till middagen på måndag samt till avslutningen på torsdag. Och jag hittade ungefär det jag sökte efter..och lite till! Hittade av en slump ett pat jeans som passade perfekt...priset var ännu bättre....rea!! Sen ett par sommarbyxor - caprimodell. En top till middagen som passar bra med mina vita byxor, några par trosor, en bh och jo, strumpor! Inte illa! Sen hade jag lagt undan en snygg kofta men jag gick aldrig tillbaka och köpte den....får se om jag gör det i veckan...ska kanske ha den på torsdag....nåja, jag är nöjd faktiskt. Allt gick på under 2 timmar också...!

Sen har vi varit och handlat....gick bra det också. Ska på skärgårdsutflykt imorron med två kompisar så vi inhandlade lite färdkost....mums! Ska bli skönt att komma ut på vattnet då det tydligen ska bli uppåt 30 grader imorron. Huvva! Hoppas jag hittat nåt härligt ställe i skuggan att slappa på...läsa lite, sitta och prata och vara allmänt ledig. Det ser jag framemot! Sen hoppas jag att vi hinner med båten tillbaka...annars kan det bli lite stressigt att komma i tid till jobbet på måndag. :-)

Nu har vi just ätit middag...balkongdörren står öppen och vi har fåglarna sjunga, solen värmer fortfarande och det fläktar lite skönt. Livet leker skulle man kunna säga!

Kommentarer
Postat av: Nina B

Vad tur du har när du shoppar. jag tror bestämt att shopping takterna från Norge sitter i fortfarande... det gör då mina, man kan inte bara gå en liten tur på stan, det blir alltid påsar... hoppas allt är bra, snart är det sommar även här. Kram

2008-06-01 @ 12:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback