Rapport efter balkongbesök


Tjohej va varmt det blev! Jag satt där ute i ca en timme och drack massa vatten. Har lite svårt att läsa i solen trots kepsen så jag satt och lyssnade på musik i mp3:n. Det var trevligt det också. Lite Winnerbäck och lite Uggla. Det är sommar!

Så efter en timme tyckte jag att det var nog. Min ljusa hy ska ju inte förvandlas till ett hummerrött skal på en gång. Näe, här ska vi ta det i omgångar. Vill ju inte chocka kroppen. Jag vill ju bli lite brun, inte röd. Jag är ju ingen jävla friggebod! *moahaha*

Så, snart dags för middag. Fisken är panerad och ska snart stekas, potatis ska snart kokas och Anders ska röra ihop sin goda filsås. Mums är bara förnamnet!

Blir nog lite solande imorron också. Om det är soligt vill säga, annars kan det bli lite knivig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback