Onsdag är en riktig TV-dag!

Det har varit en bra dag på jobbet, lite i längsta laget dock! Lektionerna har funkat bra så jag hoppas det håller i sig till fredag! Börjar inse hur lite tid det är kvar innan det är sommarlov. Det är lite blandade känslor kring det faktiskt. Det är jättekul att jobba men väldigt slitigt...kommer sakna eleverna oerhört mycket när jag slutar. Undra om dom kommer sakna mig? *haha*

Annars är det TV-onsdag! Känns gött att kunna mysa ner i soffan efter en lång dag på jobbet. Snart börjar favvisen "Unga mödrar", sen "Vänner",  se och njuta av all snö i "Frusna män söker" och sen blir det att zappa mellan "Top Model" och "Barnmorskorna". Så jag har inte tid att göra nåt annat! *haha* Teven styr mitt liv! *moahaha*

Skönt med torsdag....och sen fredag...och sen helg! I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback