Masken

Sitter här med en skön ansiktsmask på just nu.... ska tydligen vara superbra så jag får väl se hur resultatet blir. Sitter och bloggar för första gången utan glasögon vilke kan bli lite spännande då jag inte ser speciellt mycket utan dem. *hehe* Så jag får väl rätta sen  och se hur många stavfel det bidde! =)

Ska snart gå och tvätta bort masken och jag känner hur mitt ansikte stelnar ihop allt eftersom...spooky! =)

Dagen har varit bra. Gått snabbt, väldigt snabbt! Och nu är det kväll. Ska snart se lite på teve och framför allt High Chapparall kl 22. LIte sent kanske men va tusan....det får lov att gå. Måste upp lite tidigare än vanligt imorron då jag ska ta bussen...det var längesen. Men den ska nog också ta mig till slutmålet!

Nä, nu är det nog dags att slökja bort gegget nu. Nu är jag bra stel i ansiktet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback