Ledig

Det känns så otroligt lyxigt att vara ledig idag och så himla härligt! Jag märkte när Anders gick upp imorse och när han åkte vid 7 och sen somnade jag om....gött! Men sen har jag varit lite effektiv också....tvättar just nu och har betalat räkningar. Så snart är det dags för frukost och lite slappt framför teven tror jag.

Ska även ner på stan men det är bara kanske...får se om jag orkar. Måste hitta nåt till avslutningsfesten på måndag. Det kan ju vara kul med något nytt. Jag har ett par byxor jag tänkte ha så nån snygg tröja till kanske..men vad??

jaja, ska njuta av min lediga dag och bara ta det lungt. Nåja, ska snart ner till tvätten och hänga upp lite.

Sen ska jag äntligen få se lite Hem till gården och lite av Days of our lives!! Det har inte jag sett på evigheter.... tjoho!

Nåja....tillbaka till tvätten nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback