Inköp

                    


Dessa två par söta skor införskaffades idag. Vi var in en sväng på skopunkten idag och då har dom ju köp tre betala för två och när jag hade hittat dessa så fick jag ju ett par till utan extra kostnad. Hur kan man motstå ett sånt erbjudande! =) Anders var lagom road men han var kvar och var smakråd! Så dessa bidde det! Lite oväntat att jag köpte vita skor för jag brukar hålla mig till den svarta avdelningen! Så jag får se om det blir nåt imorrn på jobbet...inviga dom liksom!


Sen så var det ju ett tredje par.



Och sånna här är alltid bra att ha på sommaren när man ska jobba. Och dom var ju också lite vita! Helt otroligt. Men dom var sköna och gratis! *haha*

Sen blev det handling och sen hem, middag och nu slappish. Skönt att det är fredag imorron! Helg...tjoho.




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback