Illa illa

..sa en gorilla som satt och pilla i sin frilla...

som en av mina elever brukar säga!

Jag har blivit sjuk...*stor suck* Jag har haft kraftig huvudvärk de två senaste kvällarna och idag är det likadant...fast idag kändes det hela dagen. Igår kväll hade jag troligen feber men jag hittade inte febertermometern så jag kunde inte kolla. Och sen så har halsen svullnat upp också...precis som det var under Sportlovet. Exakt samma symptom men jag vägrar acceptera att det blir som det var då. Det vill jag inte ha igen, fy fan!!

Så jag gick hem tidigare från jobbet idag. Kunde kompa ut sista timmen och det var skönt. Nu ska jag lägga mig och vila vila vila hela kvällen. Jag hoppas jag orkar se ESC ikväll...då ska ju fröken Charlotte gå vidare ju.

Men nu middag, smörgåstårta....för jag ids inte laga mat idag. Så det så!

Men imorron måste jag till jobbet...betygen ska sättas och jag ska ha betygssamtal med eleverna. Jippie! :-P Hoppas halsontet går över lite iaf! Annars blir det en tuff dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig! Kanin bra. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback