Helg, värme, balkong, bok LEDIGT!!!

Ja, rubriken sammanfattar väldigt bra vad som väntar i helgen! =) Tänk va snabbt veckan har gått. Nu är det bara två riktigt skolveckor kvar och sen börjar allt som har med avslutningen att göra. Och sen sommarlov! :-)

Veckan har varit bra men lång men samtidigt har det gått snabbt. Värmen har verkligen kommit för att stanna verkar det som. Hela veckan har varit kalasvarm men det såg ut som det skulle bli lite kyligare nästa vecka.

Pollen har börjat plåga mig...men jag drar i mitt det vita pulvret Nezalease....eller vad det nu heter. Från hälsokost och det funkar riktigt bra. Kan inte överdosera så det är bara att använda vid behov.

Såg till min fasa att magnoliorna har nästan blommat över. Det är så riktigt fint när träder står i blom, fast det är nästan finare när knopparna nästan har slagit ut. Jaja..snyggt är det iaf!

                                                                        

Så i helgen ska jag pressa lite på ballis och läsa en god bok. Har just börjat på "Flykten från Stalins läger" kanske inte den ultimata sommarboken men jag tror den är bra!

Ikväll blir det mys och varma mackor till middag. Nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback