Han fick det!!!!


Sommarjobbet blev hans!!! Hela sommaren ska han få jobba med det han utbildar sig till, kan det bli bättre?!? Knappast!! Så ikväll blir det en glädjens kväll...shit va kul!!! Han lät så himla glad när han ringde mig på jobbet och berättade och jag blev riktigt glad och stolt!

Så på tisdag smäller det, första dagen! =)

Sitter och vilar efter jobbet...fast vi har hunnit med lite efter också. Kollat på en lägenhet till Nina och ätit lunch.

Anders tog bilen och åkte ut en sväng...han saknar nog bilen när jag har den på dagen tror jag...thihi! Men nu blir det slagsmål om den är jag rädd!

Nu blir det en lugn fredag och laddar inför morgondagens stora FINAL!!! Hela vägen in i kaklet nu!!! *heja heja*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback