Födelsedag med örninslag!

Igår fyllde älsklingen år....så det firades på många vis. Jag jobbade ju som vanligt med efter jobbet fixade jag tårtgrejs och sen var det dags för örnmärkning. Det har jag inte varit med om tidigare men det var skithäftigt! Det var otroligt spännande att sitta 15 cm från en livs levande havsörn. Inte illa. Anders var också nöjd, det syntes. Sen var jag grymt imponerad över mannen som klättrade 20 meter upp i tallen, inte illa!

Så, efter det stora äventyret var det dags för middag på Toscana inne på torget. Maten var riktigt god och sällskapet ännu bättre! Efter lite huttrande mot slutet begav vi oss hemåt för där väntade tårta!

Den såg väl inte så tokig ut!?? Och jag kan meddela att jordgubbarna är odlade här i Blekinge och smakade riktigt gott. Dom både doftade och smakade som jordgubbar ska smaka på sommaren! =) *mums*

Sen blev det lite paketöppning mellan alla samtal. Tror Anders pratade mest i telefon igår...och minst med mig....*buhu* Nej då, jättekul med alla som hör av sig och grattar! =)

Idag var en vanlig dag på jobbet....hem, käkade lunch och hämtade Anders. Sen har det varit en lugn kväll. Anders åkte ut för några timmar sen och ville njuta av naturen. Jag ville njuta hemma...*haha* Nej, jag hade bara ingen lust att åka ut. Pollenhelvetet har ju börjat så det är inte så kul att nysa hela tiden *grrr*

Så jag hoppas han kommer hem inom kort så vi kan avnjuta en god kopp te och sitta gött i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback