Det är soffans fel!

Ja, det är faktiskt soffans fel att vi inte gjort speciellt mycket idag. Eller ja, den står ju där och är så skön och inbjudande att vi inte har hjärta att säga nej till den utan bara MÅSTE sätta oss....eller idag har vi legat i var sin del och mötts i kroken. Vi har tittat på Miljöpartiets kongress på SVT24...och löst lite korsord, fikat nån bulle, tittat lite på teve, löst lite mer korsord och tagit en bulle till. En väldigt slapp och skön dag faktiskt.

Sen var tanken att vi skulle iväg och handla där vid 16 men då råkade vi somna i sängen...en typ en timme. Så vi vaknade för en stund sen och ska snart åka iväg. VIlken dag det blev!

MEN...jag har satt betyg också! Det är jag stolt över!

Nu ska vi iväg och handla lite och göra en smarrig purkolökspaj med smaskig sallad och nåt gott till efterrätt. Det är ju superschlagerlördag så nåt extra ska vi ha tycker jag! Jag tänkte lite grönsaker och dipp....får se vad butiken har att erbjuda! :-)

....out of the light, like a star, like a hero....love will survive....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback