Caférundan!

En sån blev det idag!

Anders hämtade mig från jobbet i eftermiddags och jag hade utlovat att bjuda på fika om han var snäll och gjorde det så nu var det bara att ta fram storbörsen och bjuda! Och vad jag bjöd sen! *moahaha*

Först åt vi jättegoda mackor på Wienercafét i Brunnsparken. Jättegott fast stolarna var lite si så där eller hur gubben? Sen caféhoppade vi vidare till Brunnskatten där vi mumsade på lite efterrätt....lite rabarberpaj och kladdkaka samt en god kopp te till. Det var mysigt! Där satt vi dock inne men det var mysigt i alla fall!

Sen styrde vi bilen hemåt för vi hade ju tvättid....så nu vaskas kläderna för fullt. Anders hänger det just nu. Så snart blir det lite soft vid teven och lite fix inför imorron. Ska ordna med min CD inför temat. det blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback