Avklarat

Jag har fixat lite på listan i alla fall! Känns mycket bra....

* fixa de sista betygen
* lyssna igenom skivan till imorron
* förbereda mig inför morgondagens aktiviteter
* tvätta håret....haha

Det där med betygen är lite knepigt....jag måste prata med en kollega först innan jag göra nåt. Men vi har tydligen måndagen på oss. Så det ska nog gå alldeles utmärkt! Jag har tänkt på betygen mycket i alla fall....så processen har inte stått still.

Jag kollade även på filmen vi ska se imorron...så man är lite förberedd. Så det blev lite gjort idag i alla fall. Lite impad är jag allt.

Men jag är lika förvånad varje söndag...är det redan slut på ledigheten??? Varför kan inte helgen varit lite längre....bara några timmar kanske? Jaja...snart dags att sova. Är konstigt nog lite trött...haha!

Nu väntar en rolig vecka!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback