...vi ska sy och vi ska sticka....

...eller nej, det ska vi inte! Men vi ska städa och feja...det ska vi minsann göra i eftermiddag!

Det är ju schlager imorron...då måste ju lägenheten skina snygg och ren! Just nu går Anders lös med dammsugaren och snart åker mopp och dammtrasa fram! Toaletten blir väl mitt jobb som vanligt!

Jobbveckan har verklinge varit skit! Usch och fy va hemsk den har varit. Jag har inte haft någon energi alls utan bara släpat mig fram dagarna långa! Och på kvällarna har jag varit jättetrött och orkeslös. Men nu hoppas jag att det vänder...nu är det ju HELG!!! :-)

De tre bästa sakerna med idag:

* Att det är helg
* Att det är Melodifestivalen imorron
* Att jag får sova ut i morron!

Snart dags att sätta igång...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback