Som väntat


Ja, gårdagens spektakel blev som jag hde väntat mig....enligt mig stod det mellan Perelli och Sanna och med en liten tanke på att BWO kanske kunde komma långt. Oci så bidde det juh! =)

Vi hade en väldigt trevlig kväll igår..men god mat och roliga vänner!

Klart Charlottes låt var bra men jag tror faktiskt det skulle gått bättre för Sanna i Eurovision. Jag är rädd att "Hero" kan försvinna och låta som en i mängden medan Sannas låt skulle sticka ut. När hon sitter ner och sjunger och allt man hör är hennes vackra stämma. Ja, vad kan man säga...världsklass! Så jag tror hon hade varit lite av en uppstickare men men...jag tror Charlotte kommer göra det bra i Belgrad. Oavsett vad "Vi är så himla dåliga förlorare"-BWO säger!

Snart dags för lite middag, rester från igår. Praktiskt! Sen ska jag skriva lite omdömen....nu är det åttornas tur!

Sen blir det kanske en Beckare...har ju börjat samla på boxarna via Aftonbladet. :-)
Persbrandt...hans medverkan piggar ju upp det hela en aning...han är jävligt läcker! *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback