Lördag - och en ledig dag kvar!

Då har snart hela påsklovet passerat....himla surt faktiskt! Men vi har haft det bra uppe i Nynäs och haft en bra vecka. Dessvärre blev jag förkyld...oj va oväntat!?! Men jag känner mig lite bättre för varje dag som går så jag hoppas jag är superpigg på måndag då det är dags att jobba igen! =)

Idag blir det inte så mycket gjort är jag rädd. Vi kom hit igår kväll och är helt knäckta idag bägge två. Det som står på programmet idag är att fylla kylen igen och handla för veckan. Så slipper man göra det efter jobbet! Men annars blir det nog lungt....har nån liten fundering på bio men vi får se.

Vädret ute inspirerar inte till nåt dessvärre. Grått och trist och regn!

Men.... halva dagen har nästan gått och jag har inte fått nåt gjort! Bäst att ändra på det nu! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ah, mattefråga vad spänannde :) Jag var nog ute på äventyr, och numera så har jag en telefon utan nummerpresentation så nu har man noll koll om det har ringt eller inte =) Kanin bra! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback