Inte direkt

något nytt på tapeten! Livet tuffar vidare...

Jag har kommit in i en fas där jobbet inte är så roligt....det känns som om allt går i stark motvind i värsta uppförsbacken. Kan man inte nån gång få något positivt besked?!

Vaknade vid halv fyra imorse och kunde inte sova. Det kändes som om jag låg vaken en evighet och helt plötsligt startade radion så det var bara att gå upp. *suck* Hade lätt kunna legat där till 12!

Klart vissa saker är roliga på jobbet men det finns det där som gör skuggar allt annat. Hoppas verkligen inte detta fortsätter eller blir värre. Eller jag vet att det troligen kommer bli värre innan helgen...så det gäller att vara förberedd. Lugnet innan stormen liksom!

Annars då? Jo då... det är alltid skönt att komma hem till älsklingen. Det är något jag ofta tänker på under dagtid...va skönt det är att komma hem! :-D Och den känslan vill man ju inte bli av med!

Är lite sugen på nya skor....tänkte surfa runt lite...ett sätt att pigga upp mig själv kanske? Ja, jag tror det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback