Idag är idag och igår är igår

Det är jag väldigt tacksam över nu! =)

För nu har jag äntligen Påsklov!!! *tjoho*

Idag har det varit ett väldigt spännande väder...samtidigt som det dalade stora vackra snöflingor sken solen, helt underbart. Det fick mig att längta ännu mer till mitt kära norr....! Fast jag drar mig nästan för att kalla det som kom snö....för det som ligger på marken liknar mer mjäll!

Har haft en mycket trevlig eftermiddag idag....pratat pratat och pratat! :-) Det är vi bra på!

Sen hem och käka middag med älsklingen och hans kompis...och nu sitter dom begravda i skisspapper och blyertstreck och försöker hitta någon rätsida på alla sneda vinklar! Och jag sitter vid datorn och tar det lungt och njuter av tanken på mitt påsklov!

Okej, tre bra saker med dagen är:

* Den trevliga fikastunden med min härliga vän!
* Det faktum att det snöat lite idag...härligt för mina norrländska ögon!
* Att jag har påsklov nu!



Nu är det dags för lite Efterlyst.....Leif GW Persson är min stora idol, han är så himla skön!

Nu ska det njutas av ledigheten och jag tänker INTE bli sjuk under detta lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback