Helgen!

...har varit bra! :-)

Bowlingen i fredags gick väl så där...inget toppresultat direkt. Borde bowla oftare för det är himla roligt! Kanske en kul tradition?!? Hoppas Anders nappar på det!
Efter bowlingen åkte alla fyra hem till Peter och kollade på film, Blåbärskriget, det var en mycket speciell film måste jag säga. En independentfilm typ! Men den bjöd på många skratt och kändes helt rätt med tanke på att det var fredagkväll och sällskapet var helt rätt. Vi var alla halvnöjda! :-)

Igår var vi ute på uflykt i solen. Det var riktigt härligt och solen värmde skönt. Vi åkte så långt ut man kunde komma nästan....vi ville ut till havet. På Torhamns Udde blåste det lite men det gjorde inget...solen värmde. Vi fikade och njöt i solen. En härlig dag. På kvällen kände jag att kinderna var fortfarande varma efter solen....nice!

Sen såg vi så klart Andra Chansen....vad ska jag säga? Ut med Nordman!!! Riktigt usel låt....huvva! Jag tycker att Suzzie Tappers låt växer för varje gång....helt suverän text och känsla i hennes röst! =) Och att Carola och Andreas gick vidare...ja, deras låt var ju inte ens bra!

Idag har gått i seghetens tecken...har inte fåt mycket gjort! Jooo, förresten...jag har torkat fönstren! *tjoho* Det var verkligen på tiden! Nu kan man ju se ut! *haha*

Nu blir det lite planering inför veckan....nu blir det körigt! *suck* Arbetslusten finns inte hos mig på samma sätt längre. Kan ju bero på det som hände i torsdags. Ska man verkligen stå ut med allt?! Ja, jag hoppas verkligen att det blir bra snart. Jag står inte ut med den situationen så länge till. En förändring är ett måste!

Måndag imorron.....då kan det ju bara bli bättre efter det! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback