Det har snöat! :-)

Och jag är så hääääääääääääääääääär glad! :-)

Fast....snön ligger ju inte kvar men det var så himla vackert att se de stora snöflingorna dala ner till marken för att sedan genast smälta bort! Mina elever var inte alls lika glad över att det snöade...hehe!

Anders tog massa fina bilder idag...så att man kommer ihåg att den 17 mars snöade det i lilla Blekinge. Jag trodde inte jag skulle få se nån snö alls. Men jag fick se lite i luften i alla fall.

Annars har dagen varit så där....den gick fort i alla fall! :-)

Okej, de tre bästa sakerna med idag:

* Att det snöat!
* Mysigt å komma hem i dag....älsklingen var ju så glad och välkomnande!
* All go schlagermusik på radion...gillar ju sånt!

Dags att nanna snart...lövley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback