Dåligt dåligt

Jo då...det har varit dåligt med inlägg de senaste dagarna. Jag har haft så mycket att göra...låter som värsta klyschan men det är sanningen. Datorn har inte varit igång varje dag, som den brukar, utan tiden har använts till annat.

Söndagen spenderades på ett kafé i stan tillsammans med några kompisar. Det var riktigt kul...det blev en hel del sagt om jag säger så! :-)
Igår var det jobb hela dagen och jag var helt slut på kvällen...detsamma gäller idag. Har faktiskt legat och sovit en halvtimme i sängen....det var riktigt skönt men nu känner jag mig nästan lite stressad. Måste ju fixa med elevernas omdömen...men jag tror jag har koll på de flesta! Det är ju första gången jag skriver omdömen så det är lite speciellt.

Snart är det semmeldags igen....lite teve och sen sova igen! Det ÄR skönt att sova, eller hur?

Imorron är det redan onsdag......nice! Veckorna bara flyger fram!

Fast idag var det lite körigt....det hade ju hänt en sak på skolan som gör en så förbannad och uppgiven - varför gör dom så?? Ja, mycket ilska var det!!! Nu får det fan vara nog!!

Men men...nu ska jag inte tänka på det...blir bara irriterad om jag gör det! Positiva tankar....ja visst tusan....de tre bästa sakerna/händelserna med idag:

* Vår lilla sovstund nyss
* Det soliga och fina vädret idag
* Den goda middagen



Ja, så är det med den saken! Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback