Vilodag

Har varit hemma idag. Hade tänkt kompa ut min övertid på fredag men jag tittade på mina anställningspapper och såg att jag är bara anställd till och med torsdag så....jag tog ut min övertid idag istället. All personal skulle iväg på en aktivitetsdag i Sjöarp och det skulle inte vara så kul att bara sitta och titta på eller hoppa efter med kryckorna.

Så jag har vilat foten idag...högläge i soffan. Har varit riktigt nice. Sen har jag hängt lite på diskbänken och diskat och lagat lite mat som snart är klar...*mums* Sen blir det en lugn kväll....lite mer städning kanske. Får se vad foten pallar med. Jag har inte så ont idag faktiskt....klart det gör ont när jag går men jag märker att jag kan sätta ner hela foten och stödja på den. Tidigare har jag bara satt ner tårna. Men jag tror det är bättre att stödja på hela foten. Kryckorna känns fortfarande trygga att ha. Funderar på att kanske bara ta med en imorron....men jag vet inte...får se vad det blir.

Näst sista jobbdagen imorron. Känns konstigt. Jag är ju så van att åka dit nu och det ska bli trist att sluta. Men man vet aldrig vad som händer till hösten!

Får besök imorron..Nina kommer och stannar till måndag. En riktig långhelg. Får se hur mycket uteaktiviteter vi kan göra. Inte så kul att dra runt på stan med kryckorna. Men vi får se...inget är bestämt! ;-) Men det ska bli kul iaf.

To tha table....dinnertime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback