Varför är alla väskor man har för små?

Ja, detta dilemma har jag råkat ut för idag. Har väskorna krympt under tiden de stått i förrådet eller vad är det frågan om?? Ja, undra kan man alltid. För jag har ju knappt med mig nåt men ändå är det redan fullt. och jag vill inte lägga ur nåt heller. Hmm, knepigt!

Men snart är allt packat...tror jag! Det finns säkert ett dussin saker jag glömt eller var tvungen att lägga ur på grund av väskkrympningen men va tusan...man kan ju hoppa lite på väskan så den går igen eller hur? ;-)

Så, dags att sova. Det är en lång dag imorron. Tänk, vid den här tiden imorron ligger jag i Oslo och har förhoppningsvis träffat något av barnen. Beror på hur länge de får vara vakna.

Hoppas älsklingen får det bra i helgen också. Han och Stieg Larsson har en dejt under helgen och jag tror det kommer bli lyckat. Han har sparat den boken till just denna helg...som tradition!

Nu ropar sängen....dags att lyda den! Lite korsord och sen...lights out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback